Reklamacje i zwroty


 

Reklamacji podlega jedynie towar zakwalifikowany jako uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem przez "Dział Realizacji Zamówień" Dostawcy. Informacje o jakichkolwiek brakach ilościowych lub jakościowych w dostawach muszą dotrzeć do Dostawcy w formie pisemnej w ciągu 7 dni od daty otrzymania towaru przez Zamawiającego. Zamawiający ponosi wszelkie koszty transportu związane ze zwrotem reklamowanego towaru. Reklamacja będzie roztrzygana w terminie do 10 dni od jej pisemnego zgłoszenia. Towar reklamowany przyjmowany jest tylko i wyłącznie w niezmienionej formie, tzn. w takiej jaką posiadał opuszczając Dostawcę. Towar nie może nosić śladów żadnych przeróbek, nie może posiadać dodatkowych wykończeń w postaci nadruków, haftów, lub innych oznaczen.

 

Po odsprzedaniu lub odstąpieniu towaru kolejnego odbiorcy, odpowiedzialność za jakiekolwiek wady jakościowe i ilościowe przenosi się na Zamawiającego. Sprawdzenie towaru przed przekazaniem go komukolwiek należy do odpowiedzialności Zamawiającego. Towar reklamowany nie może nosić śladów żadnych przeróbek, nie może posiadać dodatkowych wykończeń w postaci nadruków, haftów lub innych oznaczeń. Towar przetworzony w jakikolwiek sposób nie podlega reklamacji i jego zwrot nie jest akceptowany. Dostawca nie uznaje odstępstw od tej reguły.