Reklamacje i zwroty


Reklamacji podlega jedynie towar zakwalifikowany jako uszkodzony lub niezgodny z zam贸wieniem przez "Dzia艂 Realizacji Zam贸wie艅" Dostawcy. Informacje o jakichkolwiek brakach ilo艣ciowych lub jako艣ciowych w dostawach musz膮 dotrze膰 do Dostawcy w formie pisemnej w ci膮gu 7 dni od daty otrzymania towaru przez Zamawiaj膮cego. Zamawiaj膮cy ponosi wszelkie koszty transportu zwi膮zane ze zwrotem reklamowanego towaru. Reklamacja b臋dzie roztrzygana w terminie do 10 dni od jej pisemnego zg艂oszenia. Towar reklamowany przyjmowany jest tylko i wy艂膮cznie w niezmienionej formie, tzn. w takiej jak膮 posiada艂 opuszczaj膮c Dostawc臋. Towar nie mo偶e nosi膰 艣lad贸w 偶adnych przer贸bek, nie mo偶e posiada膰 dodatkowych wyko艅cze艅 w postaci nadruk贸w, haft贸w, lub innych oznaczen.

Po odsprzedaniu lub odst膮pieniu towaru kolejnego odbiorcy, odpowiedzialno艣膰 za jakiekolwiek wady jako艣ciowe i ilo艣ciowe przenosi si臋 na Zamawiaj膮cego. Sprawdzenie towaru przed przekazaniem go komukolwiek nale偶y do odpowiedzialno艣ci Zamawiaj膮cego. Towar reklamowany nie mo偶e nosi膰 艣lad贸w 偶adnych przer贸bek, nie mo偶e posiada膰 dodatkowych wyko艅cze艅 w postaci nadruk贸w, haft贸w lub innych oznacze艅. Towar przetworzony w jakikolwiek spos贸b nie podlega reklamacji i jego zwrot nie jest akceptowany. Dostawca nie uznaje odst臋pstw od tej regu艂y.